Asset Publisher Asset Publisher

"Dobre z Lasu"

W dniu 26 września 2019 r. w Bartoszyckim Domu Kultury odbył się Kongres Kół Gospodyń Wiejskich, podczas którego pracownicy Nadleśnictwa Bartoszyce przygotowali stoisko kulinarne promujące żywność marki „Dobre z Lasu”.

Marka „Dobre z lasu” to znak towarowy Lasów Państwowych pełniący funkcję społeczno-promocyjną projektu „Zdrowa żywność z polskich lasów”. Logotyp „Dobre z lasu” to świadectwo naturalnego pochodzenia surowców i najwyższej jakości produktów. Logotyp „Dobre z lasu” to także gwarancja, że żywność, którą mamy w dłoni, jest smaczna i zdrowa. To także symbol gospodarowania zasobami przyrody w sposób zrównoważony i zgodny z misją Lasów Państwowych oraz oparty na zasadzie równomiernego zaspokajania potrzeb obu współzależnych od siebie stron – lasu i ludzi.

Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem uczestników kongresu wśród których, siłą rzeczy, przewżały Panie. Poza wędlinami prezentowaliśmy przetwory z leśnych owoców, marynaty z grzybów leśnych a także soki i syropy i herbatki z leśnych ziół.